عوامل اساسی تبلیغات دهان به دهان از طرف بیماران
چهار عامل اساسی وجود دارند که باعث میشود بیمارانتان برای شما تبلیغات دهان به دهان داشته باشند:
تیم آموزشی مدیریت کلینیک Healthcare MBA این مطلب را برای شما انتخاب کرده است
۱- تخصص شما در جراحی و درمان بیماریها:بسیار ساده و بدیهی است، هرچقدر که شما در جراحیها، درمان بیماریها و تجویز داروهای مناسب موفقتر باشید بیماران به شما اعتماد بیشتری کرده و شما را به همه اطرافیانشان معرفی میکنند.
۲- نحوه برخورد با بیماران:پزشکانی که روابط عمومی بالایی دارند و به راحتی با بیماران ارتباط برقرار میکنند از یک مزیت بسیار ارزشمند نسبت به همکاران خود در جذب بیماران برخوردارند. حتی یک لبخند ساده در برخورد با بیماران میتواند تأثیر بسیار بالایی در محبوبیت شما داشته باشد.
۳- امکانات مطب:عقل انسانها به چشمشان است. هر چقدر که می توانید مطب زیباتر و محیط آرام تری را برای بیماران فراهم آورید.
۴- ارائه اطلاعاتی که برای بیماران ارزشمند باشد:برای یک بیمار هر اطلاعاتی که به افزایش دانش او در زمینه پزشکی کمک کند ارزشمند و قابل توجه است به طوری که حتی حاضر است در مکالمات روزمرهاش در رابطه با آن با دوستان و اطرافیانش صحبت کند.