

جهنم رقابتی کسب و کار پزشکی
وقتی که یک مجله تبلیغاتی را باز می کنیم، بسیاری از آگهی های آن مربوط به مراکز بهداشتی و درمانی است، یعنی بازار این صنعت وارد فاز جهنم رقابتی، شده است.
وقتی Market یک صنعت وارد این فاز شد، صاحبان کسب و کار این بازار از پزشکان گرفته تا مدیران درمانگاه ها، می بایست اصول و فنون صحیح Business را برای اداره مجموعه خود بکار گیرند،
تیم آموزشی مدیریت کلینیک Healthcare MBA این مطلب را برای شما انتخاب کرده است
برای مثال:
-
روشهای هوشمندانه ای برای جذب بیماران به کار بگیریم.
-
ارتباط با بیماران فعلی را به دقت و با اتکا به سیستم های نرم افزاری اداره نماییم.
-
برنامه هایی را برای جلب رضایت بیماران، داشته باشیم.
-
برنامه برای تبلیغات دهان به دهان داشته باشیم.
-
از سیستم های مدیریت مالی دقیقی جهت کنترل هزینه ها، استفاده نماییم.
-
در صنعت دیجیتال فعال باشیم

نکات مدیریت کلینیک
