

۶ ابتکار جهت خلق تجربیات مثبت در ذهن بیماران
ابتکار اول: همیشه خودتان را جای بیماران بگذارید.
تیم آموزشی مدیریت کلینیک Healthcare MBA این مطلب را برای شما انتخاب کرده است
ابتکار دوم: تجربیات و تعاملات مشترکی را با بیماران تان شکل دهید.
ابتکار سوم: سوژههای مورد علاقه بیماران تان را بشناسید.
ابتکار چهارم: آنچه برای بیماران الهامبخش و حیاتی است را تعریف کنید.
ابتکار پنجم: به پشتوانه بیماران تان کار کنید نه سرمایهتان.
ابتکار ششم: به روانشناسی رفتاری در مدیریت ارتباط با بیماران تان توجه کنید.

